Η Answear κάνει ένα μεγάλο βήμα μπροστά, με την εξαγορά των εμπορικών σημάτων Sneakerstudio και PRM

Η Answear,  η εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου μόδας και lifestyle που απέφερε έσοδα σχεδόν 210 εκατομμυρίων ευρώ το 2022, εξαγοράζει την Sneakerstudio, έναν από τους κορυφαίους λιανεμπόρους αθλητικών παπουτσιών και streetwear στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, καθώς και την ανερχόμενη premium μάρκα street fashion, PRM. 

Η Answear εισέρχεται έτσι σε μία νέα, συναρπαστική εποχή, καθώς το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας θα συμπληρωθεί από έναν εξειδικευμένο και σημαντικό παίκτη στον τομέα των premium sneakers & του streetwear. Οι δύο εταιρείες συνδυάζουν το όραμά τους που είναι να δημιουργήσουν ένα ευρύχωρο πεδίο απόλυτης άνεσης, μέσα στο οποίο ο καταναλωτής θα μπορεί να δημιουργήσει το προσωπικό, ασυμβίβαστο στιλ του, αναζητώντας τις πιο επιθυμητές μάρκες lifestyle. Επιπλέον, οι δύο εταιρείες προσβλέπουν σε νέες ευκαιρίες στον τομέα των premium sneakers & streetwear και ευελπιστούν στην αξιοποίηση των δυνατών σημείων τους, συνδυάζοντας την προσφορά  μοναδικών προϊόντων με τη λειτουργική υπεροχή και τις εγκαταστάσεις τεχνολογίας & logistics της Answear.

 

«Με αυτή τη συγχώνευση επεκτείνουμε το επιχειρηματικό μας πεδίο και προσεγγίζουμε, με ειδικές σειρές προϊόντων, νέες ομάδες πελατών, όπως η Gen Z ή το κοινό που ενδιαφέρεται για premium και πολυτελή προϊόντα. Όλες οι προβλέψεις συγκλίνουν προς μια δυναμική ανάπτυξη της αγοράς premium προϊόντων, στην οποία πιστεύουμε και εμείς - όπως πιστεύουμε επίσης ότι αυτή η συναλλαγή θα μας επιτρέψει να εισέλθουμε ακόμη πιο γρήγορα και να αναπτυχθούμε αποτελεσματικά σ’ αυτόν τον τομέα » - σχολιάζει ο Krzysztof Bajołek, CEO της Answear.

 

Η Sneakerstudio είναι μια αναγνωρισμένη μάρκα lifestyle και αθλητικών παπουτσιών για τις αγορές της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. Προσφέρει προϊόντα από μάρκες όπως Adidas Originals, New Balance, Carhartt και Veja. Η Εταιρεία διαθέτει ηλεκτρονικά καταστήματα για τις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, ενώ προωθεί τα προϊόντα της και στις αγορές της Δυτικής Ευρώπης, μέσω -μεταξύ άλλων- ενός παγκόσμιου ιστότοπου που λειτουργεί στην αγγλική γλώσσα. Η μάρκα ιδρύθηκε το 2015 στην Κρακοβία, όπου διατηρεί μια μπουτίκ η οποία αποτελεί cult προορισμό για τους τοπικούς λάτρεις των sneakers και της street κουλτούρας. 

 

 

Leave a Reply

go to top