Μια έρευνα που αποθεώνει τους Millennials! Διάβασέ την!
Σπάνια θα εντυπωσιαστώ με έρευνες. Συνήθως οι έρευνες σου λένε πόσο χάλια είναι τα πράγματα και όσο τις διαβάζεις τόσο φρικάρεις.
Όμως, μια νέα παγκόσμια έρευνα σχετική με τις καταναλωτικές συνήθειες αλκοόλ των millennials (άτομα ηλικίας 21-35) έδειξε ότι η αυτογνωσία και η διατήρηση του ελέγχου είναι οι παράγοντες-κίνητρα για την κατανάλωση αλκοόλ με μέτρο κατά τη διάρκεια μιας νυχτερινής εξόδου. Το 75% των millennials πλέον δηλώνουν πως περιορίζουν την ποσότητα του αλκοόλ που καταναλώνουν στην πλειοψηφία των νυχτερινών τους εξόδων.
Η έρευνα, πραγματοποιήθηκε από τους αναλυτές τάσεων Canvas8, για την HEINEKEN, σε 5.000 καταναλωτές premium μπίρας ηλικίας 21-35 ετών σε πέντε χώρες και τα ευρήματα που μου κέντρισαν το ενδιαφέρον θέλω πολύ να τα μοιραστώ μαζί σας:
1. Το 59% των millennials δηλώνει ως πρωταρχικό κίνητρο για τον περιορισμό της κατανάλωσης αλκοόλ, σε μια νυχτερινή έξοδο, την επιθυμία του να διατηρεί τον έλεγχο
2. Περισσότεροι από ένας στους τρεις (36%) παραδέχονται ότι έχουν νιώσει ντροπή, λόγω του ότι «ανέβηκε» στα Social Media φωτογραφία τους στην οποία φαίνονται μεθυσμένοι. Μα σκέψου κι εσύ πόσα posts σε έχουν κάνει να νιώσεις χάλια που τα ανέβασες...
3. Το 97% πιστεύουν ότι η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ δε συμβάλλει θετικά στη γνωριμία ερωτικού συντρόφου και στη δημιουργία σχέσης.
4. Ο κύριος παράγοντας για μία καλή βραδινή έξοδο έχει μετατοπιστεί, με τους ερωτηθέντες να δίνουν πλέον προτεραιότητα στο καλό φαγητό και τους φίλους, αντί της υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ. Επίσης, το 49% αναζητάει «νέες εμπειρίες», αντί για την ίδια, παλιά «καλή διασκέδαση» που πλέον επιθυμεί μόνο το 39%.
5. Το 38% δηλώνουν ότι μετριάζουν την κατανάλωση αλκοόλ κάθε φορά που βγαίνουν έξω.
6. Οι περισσότεροι από τους μισούς ερωτηθέντες, σέβονται την απόφαση των άλλων να μετριάσουν την κατανάλωση του αλκοόλ, χωρίς πειράγματα ή πίεση.
Σύμφωνα με την Marketing Manager της Heineken®, Ευτυχία Γατοπούλου : «Αυτή η μελέτη δείχνει ότι η μετρίαση της κατανάλωσης αλκοόλ γίνεται μια ενεργή επιλογή για μία γενιά με ανησυχίες σχετικά με την εικόνα της που θέλει παράλληλα να διατηρεί τον αυτοέλεγχο. Το να καταναλώνουν υπεύθυνα επιτρέπει στους millennials να διαμορφώνουν τη δική τους φήμη και να εκμεταλλεύονται καλύτερα κάθε ευκαιρία που τους δίνεται. Δεδομένης της διάχυσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στη συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα, η «προσωπική ταυτότητα» είναι καθοριστικής σημασίας, γι 'αυτό όλα περιστρέφονται γύρω από την ποιότητα και όχι την ποσότητα».
Και να σας πω κάτι; Είμαστε μια γενιά που διαβάζει, που ταξιδεύει, που ενημερώνεται. Μια γενιά που αγαπάει τον εαυτό της γιατί η προηγούμενες γενιές τα έκαναν τόσο χάλια, που αν δεν βοηθήσουμε εμείς, πάει καήκαμε. Η έρευνα αυτή, μου έδειξε πως η γενιά μας έχει άποψη και μάλιστα την εφαρμόζει και ο περιορισμός του αλκοόλ είναι μια δυνατή έκφανση της πλευράς μας αυτής.
Γιατί τελικά, δεν υπάρχει πιο σέξυ στοιχείο σε έναν άνθρωπο από το να είναι έξω, να απολαμβάνει το ποτό του και να είναι "εκεί" για να μπορεί να μιλήσει, να φερθεί σωστά και βέβαια να οδηγήσει!
Leave a Reply