Οι 50 αποχρώσεις του.. μαύρου στη νέα καμπάνια του JOHNNIE WALKER BLACK LABEL
Added by myrto on February 12, 2015
Το JOHNNIE WALKER, το κορυφαίο Scotch Whisky brand στον κόσμο, επέλεξε μία καινοτόμα προσέγγιση για τη νέα του διαφημιστική καμπάνια. Η νέα του καμπάνια με τίτλο ‘Character’ που πρόσφατα ξεκίνησε να προβάλλεται στην Ελλάδα σε τηλεόραση και digital μέσα, εστιάζει στο δυναμικό χαρακτήρα του JOHNNIE WALKER BLACK LABEL και τον έντονο χαρακτήρα του JOHNNIE WALKER DOUBLE BLACK™.
Η καμπάνια δίνει πνοή στις πλούσιες γεύσεις και την τέχνη της παρασκευής και συνθέτει μια μοναδική εικόνα του χαρακτήρα του δημιουργού και του πρωτοπόρου που εξερευνά και συνθέτει νέες εμπειρίες γεύσης – ακριβώς όπως οι γεύσεις των δύο whisky αντιπροσωπεύουν το πάθος, τη δεξιοτεχνία και το χαρακτήρα του δημιουργού τους.
Η καμπάνια Character παρουσιάζει τον δυναμικό χαρακτήρα του JOHNNIE WALKER BLACK και τον πιο έντονο χαρακτήρα του JOHNNIE WALKER DOUBLE BLACK™ και αντλεί την έμπνευσή της από την τέχνη ενός εκρηκτικού δημιουργού που έχει αφιερώσει την καριέρα του στο να μεταμορφώνει αντικείμενα, δίνοντας τους μαύρο χρώμα, με μοναδικά αποτελέσματα.
Ο Mattia Biagi, γεννημένος στην Ιταλία και με βάση στις Η.Π.Α., στο παρελθόν έχει καλύψει οτιδήποτε μπορεί κάποιος να φανταστεί με πίσσα, από έργα τέχνης μέχρι μοτοσικλέτες, δίνοντάς τους μία νέα αίσθηση ομορφιάς και ένα νέο χαρακτήρα. Για τη νέα καμπάνια του JOHNNIE WALKER, ‘Character’, ο Biagi δημιούργησε ένα αλληγορικό σύμπαν για τον δυναμικό χαρακτήρα του JOHNNIE WALKER BLACK LABEL και τον έντονο χαρακτήρα του σύγχρονου αλλά κλασσικού, JOHNNIE WALKER DOUBLE BLACK, χρησιμοποιώντας το μαύρο χρώμα για να μετατρέψει ένα ολόκληρο σκηνικό – συμπεριλαμβανομένου ενός vintage αυτοκινήτου και ενός πιάνου –δουλεύοντας επίσης με τη φωτιά και τον καπνό για να προσθέσει ακόμα περισσότερη ένταση.
Ο Mattia Biagi δήλωσε: “Όταν δημιουργείς με το μαύρο χρώμα αλλάζουν τα πράγματα. Δημιουργείται μία αίσθηση δυναμικότητας, έντασης και σπάνιας ομορφιάς”
“Υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ της τέχνης μου και του των δύο ουίσκι και είμαι πολύ χαρούμενος που με προσέγγισαν για αυτή την καμπάνια γιατί διαπίστωσα ότι πρόκειται για μια καταπληκτική συνεργασία. Ο χαρακτήρας της δουλειάς μου και της τέχνης που δημιουργώ ταιριάζει άψογα με τον δυναμικό χαρακτήρα του JOHNNIE WALKER BLACK LABEL και τον έντονο χαρακτήρα του JOHNNIE WALKER DOUBLE BLACK.”
“Θέλαμε ο Mattia να είναι ο εμπνευστής της νέας μας καμπάνιας, χρησιμοποιώντας το μοναδικό του χαρακτήρα και τις εκπληκτικές του ικανότητες. Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του – είναι μία εντυπωσιακή απόδοση του δυναμικού χαρακτήρα του JOHNNIE WALKER BLACK LABEL και του έντονου χαρακτήρα του JOHNNIE WALKER DOUBLE BLACK.” Δήλωσε ο Daniel Leahy, Global Credentials Director, JOHNNIE WALKER.
“Η απόφαση να ζητήσουμε τη βοήθεια του Mattia για να δώσει μορφή στη νέα μας καμπάνια, ήταν ένα δυναμικό βήμα και γνωρίζαμε ότι ο Mattia έχει αυτό που χρειάζεται, ώστε να δημιουργήσει για τα έντονα blend μας.
“Ο Mattia είναι ένας οραματιστής και όλες του οι δημιουργίες με πίσσα σου κόβουν την ανάσα. Μετατρέπει καθημερινά αντικείμενα σε έργα τέχνης και ήμασταν σίγουροι ότι θα μπορέσει να δημιουργήσει ένα εκπληκτικό σκηνικό, γεμάτο με αντικείμενα που είναι γνωστά για το δυναμικό τους σχεδιασμό.”
Μπορείτε να απολαύσετε το τηλεοπτικό spot της καμπάνιας “Character”, μέσα από το επίσημο κανάλι του Johnnie Walker στο YouTube.
Leave a Reply